16 Kasım 2013 Cumartesi


PATCHWORK İÇİN İLHAM KAYNAKLARI  3


Yaşamak , bir ağaç gibi tek ve hür...





Sonbaharın sonlarına geldiğimiz şu günlerde içimizi ısıtacak bir ilham kaynağını paylaşmak istedim sizlerle ... 
Aslında uzun zamandır bekletiyordum sergilemek için ama; tembelleştiğim şu günlerde benim için taze kan oldu galiba ...


Bu güzel erik ağacı , yakınımdaki parkta gövdesini ayakta tutabilmek için çaba sarfederken bir de baktım ki yıkılmasın diye bir destek almış ! 
 Kendisine son bir şans daha verilmiş gibi bir güzel budanmış ...  
Sanki  "Haydi bakalım , bundan sonrası senin çabana bağlı "denmiş gibi...



İşte burada başlıyor macera ! Gövdesinden çıkan dalları ve yapraklarıyla " yıkılmadım , ayaktayım "diyor ;  bu durum sıkça rastladığım bir şey değil ! 
Doğa gereğini yapıyor , diğer erik ağaçları gibi o da mevsiminde yapraklanıyor...
 Sevindim onun adına !


Yaprakların arasındaki beyaz çiçeğine bir bakın ! Sevinmez misiniz bu başarı için ?


Bu erik ağacına ezberbozan diyorum ben ... 
İnsan gövdeden de yaprak çıkarır mı canım ! 


 Kendi adıma şapka çıkardım bu erik ağacının yaşama tutunuşuna ...
 Yeni bir başlangıçla yaşamdan payını almak için , bu erik ağacının yaptığı gibi mutlaka ama mutlaka çaba sarfetmek hatta mücadele vermek gerekmiyor mu ? 

Sadece bakıp , görebilmek ve gereğini yapmak kalıyor geriye !


Patchwork adına son bir not ; bir ağaç aplikesi yapacağım zaman bu ağacı örnek alacağım ... Şimdiye kadar zihnimize yazdığımız ağacı bir kenara bırakarak !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder