27 Eylül 2016 Salı




Pınarın Patchwork Bahçesi'ne Geri Dönüş ...







Özledim ...
Özledim tasarımlarımı sizlerle paylaşmayı ...
Bu arada boş durmadım;çalıştım patchwork tasarımlarımın üstünde ...
Biriktirdim sanırım ...
Ama paylaşamadım bir türlü  , 
Zamansızlıktan mı paylaşamadım ya da yaşantım mı değişti ??



Evet , değişti yaşantım ...
Değiştim ... Geliştim ..
Böyle hissediyorum ; tabii ki çok mutluyum bu nedenle  !
Paylaşmaya ara verdiğim bu uzun ara, bir bakıma kendiliğinden geldi ...


Deniz evlendi; çekirdek ailem genişledi ... Çok mutlandık hep birlikte !
Sıra Sinan'da şimdi ...


45Yıllık lise arkadaşlarımla onca aradan sonra yeniden buluştuk ...
Yeni , yepyeni bir çevre eklendi yaşamıma...
Zenginleştim !

1980'li yıllarda bıraktığım eski öğrencilerimle, yeniden bir araya gelmek ...
Bu , geçmişin yeniden yazılması gibiydi , müthişti !
Yaşam enerjisi olarak geri döndüler hep birlikte ...
Mutluyum ! 
Biliyorum , kıskanılacak bir durum ! Ama böyle ...

Patchwork tasarlamaya başladıktan sonra fotoğrafçı tarafım da öne çıkmıştı ; bu arada onu da geliştirdim sanırım ...
" Bakmak "tan " Görme" ye giden yolda ilerliyorum bir taraftan...


Yolculuklar ...
Hep yoldayım artık , içsel olarak ... 
Arıyorum, kendimi tanıma yolunda ilerliyorum ...
Bunun için çok seviniyorum , çok ...!


Bir de tatillerim var tabii... Kısa , uzun  ! 
Hepsi bir macera benim için ...
Güzel , heyecan verici , doyurucu ... 
Bir arkadaşım : " Gittiğin yere ,enerjini de götürüyorsun ; o yüzden yolculukların güzel " demişti ... 
Ne kadar doğru!







İşte..."değiştim ! "demiştim ama  asıl değişim , patchwork ürünlerimi, gerçek dünya ile paylaşmak oldu sanırım . 
Henüz bir kişisel sergi aşamasında değilim ama , gördüm ki insanlar ilgileniyor , seviyor ve satın alıyor .
Satmakla ilgili duruşumu değiştirdim nihayet ...
Bu , aşmayı en çok istediğim duvarımdı !
 Bu yaz , Barbaros Köyü'nde benim olanı paylaşmak gerçekten ve emeğimin karşılığını almak,yapmam gerekenmiş , anladım ...
Bundan böyle patchwork ürünlerim satılık artık ...


işte böyle ...
Neden ara verdiğimin çok kısa bir özeti...
Yeniden
" bakmak ,görmek,gözlemlemek,hayal etmek,tasarlamak,üretmek ve paylaşmak " üzere .... 


































































ne


2 yorum:

  1. Bugün keşfettim sitenizi.herşey çok güzel harikasınız.ben de kırkyama kursuna yazıldım.çok faydalanacağımı düşünüyorum yayınlarınızdan.lütfen blogunuzu ihmal etmeyin :)ayrıca bakmaktan görmeye giden yolda başarılar !!! Yeşim Doğru

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yeşim ,
    Tekrar dönüp bakar mısın bilemiyorum tabii bloğuma ... Ama eğer girersen mesajını aldığımı ve çok mutlu olduğumu bilmeni isterim ... Bütün güzel sözler ve yüreklendirmekte için çok çok teşekkürler...
    Evet , çok ihmal ettim ama geri geleceğim ... mutlaka ... Sevgi ve saygılarımla ...🙏🙏💕

    YanıtlaSil