14 Haziran 2012 Perşembe

çılgın kalpler

                                                           

                                    Kalpler Biraz da Çılgın Olmalı ...

       Suyun akışı gibi bazen dingin , kendi sesini duymalı sadece ;  bazen çoşmalı , sınırlarını zorlamalı çağlayan gibi akıp gürlemeli çılgınlaşmalı !   



                                                         
       Atölyenin benim için son çalışmasında " crazy " denilen bir patchwork tasarım tarzına küçük bir giriş yaptık !


       Adı üstünde crazy ; yani çılgın , yani kuralları kendi içinde olan yine de insanı bağımsız kılan bir tasarım.Bu yüzden hepimiz kafamıza göre takıldık . Mevcut kumaşlarımızı kendi beğenimize göre ama hiç bir şablon kullanmadan kestik ,biçtik diktik ve kalplerimizi oluşturduk.Tabii ki ardından bir aplike süreci gelecek ama "acaba daha farklı ne yaparım da bu çılgın kalpler hayat bulur "diye zihinsel bir faaliyet içine girdim. Bir de baktım ki   " ben bu kalbi hiç yormadan doğrudan zemine usulcacık koysam , makine çeksem , kalan kısmını da makasla " kırt kırt " diye kessem acaba ortaya ne çıkacak merakı ve çoşkusuyla eyleme geçmişim bile... 


       İşte böyle , biraz da süsleyince lacivert zeminin üstünde " bütün süsüm püsümle ben buradayım " diyen pembe kalbim , boynunda pembeli morlu gerdanlığıyla  çıktı ortaya.... 
  

Bunlar da güzel oldu bence ... Ama pembe kalbe göre daha az çılgınlar sanki ! 

1 yorum: