17 Haziran 2012 Pazar

festival

Gölcük Belediyesi  3. Uluslararası  Kırkyama 
Festivali'ne 

Gittim , Gördüm , Beğendim...


Dünya çocukları elele... yüzlerinde kocaman gülücükler ...

      Gölcük Belediyesi'nin Unesco ve Gazi Üniversitesi katkıları ile düzenlenen bu festival bildiğim kadarıyla ülkemizdeki tek uluslararası Kırkyama Festivali.Ben üçüne de katıldım,hepsi çok hareketli ve coşkuluydu ama bu yıl katılımcı sayısı özellikle yabancı katılımcı sayısı daha azdı. Başka ülkeler kendi kültürleriyle geldikleri için bu durum,bir zenginleşmeye neden oluyor...Umarım daha çok katılımcı ile daha çok izleyen olur bir sonrakinde...

Birlikte festival izlenimlerime bir göz atalım dilerseniz....

                                                               







Gölcük Halk Eğitim Merkezi standı ile hemen yanındaki Çağdaş Yaşam Derneğinin standından görünümler


değişik bir baykuş düzenlemesi



" Acele acele nereye böyle "demek geliyor içimden...


Keçe işleriyle Kırgızistan


stant açma telaşında !

Keçe çiçekler rengarenk ...












 Kırgız bebekler ve onları tasarlayan  Kırgız hoca 

.

Burada da bizim ekip faaliyette ...


Aura Patchwork




 Hindistan , dokuma ipekleriyle katılmış bu yıl..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder