28 Temmuz 2012 Cumartesi

PATCHWORK YASTIKLARIN SIRRI



                        Nice Mutlu Yıllara...





Hayatlarının büyük bir bölümüne tanık olduğum ablam Ayşe ve eniştem Fuat'ın  bir aile toplantısında  kutladıkları 40. evlilik yıl dönümleri için hazırladığım sürpriz yastıklarım... 




Pano kumaşla yapılan patchwork yastıkların özelliği yoğun bir yorganlama olması...




Yorganlama kumaş üzerindeki temayı ortaya çıkarıyor ; böylece bu sevimli kedinin süslü papyonuyla  , yanıbaşındaki armağanlarla keyifli bir kutlamaya hazır olduğunu görebiliyoruz !


Bu yastıkların sırrı üzerindeki günün anlamına uygun yazılar ....  İlk kez denedim, çok da beğendim ! 

4 yorum:

  1. Ben de çoook beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Pınar'cığım Selam
    "O" çooook beğendim yazan, acele ve heyecan ile adını yazmadan "yayınla" ya basan çooook eski arkadaşın Emel.
    Yaptıklarının hepsi birbirleri ile yarışıyorlar sanki. Harika şeyler. çiçeklerini bir de benim için 5 kenarlı dene. Bence 5 kenarlılar da çok güzel olacaklar. En çok beğendiklerime yorum yazayım dedim ama seçemedim, seçerken haksızlık yapmaktan korktum sanki. sonra tekrar bakar ve yazarım. Sana iyi çalışmalar diliyorum.
    Öptm
    Emel Gülsoy

    YanıtlaSil
  3. Canım arkadaşım emeğine gönlüne sağlık hepsi çok güzel yastıklarıda yeni koymuşsun beğendim. <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Jülideciğim !Unutma yarın pazartesi ... Bana eşlik edersin diye düşünüyorum ,bol patchworklü bir hafta dilerim. Pınar.

      Sil