14 Ağustos 2012 Salı

Ayşe Peri'nin oyuncak bebeği




                                      HOŞ GELDİN BEBEK !

             Çok oynadım bez bebeklerle ... Severim .  Oyuncak bebek yapma düşüncesi  bütün patchwork severlerde vardır. Herkes mutlaka dener ; eski mutlu çocukluk günlerine küçük bir gezintidir çünkü ...Keyiflidir ; gülümsetir . Bu da az şey değildir  kanımca...

              Ben de böyle bir deneme için bir bebek yaptım .Daha bitmemişti ; saçları yoktu . Ayşe Peri gördü ve de el koydu bebeğe...Kel bir bebek ! 
Ama işte bir çocuk için önemi yok ki...Sevdi , bağrına bastı bir kere...
               Bir gün , birlikte yaptık saçlarını çok şirin oldu.






           Sonra yorgun, bitap bebek tamir için bana geldi yine... Demek ki Ayşe Peri ile birlikte onca serüvene , seyahate bu kadar dayanabildi !




Kopan kolunu diktim yeniden ve dağılan saçlarını topladım . Gelmişken mevsime uygun yeni bir giysi sahibi de oldu...
Yüzündeki makyaj Ayşe Perinin usta ellerinden çıkma !



Bebeğin kalıbını internetten buldum . Sanıyorum Romanya kültürüne ait bir bebek...

Beğendin mi Ayşe Peri ?
                                                 

         






2 yorum: