21 Eylül 2012 Cuma

Patchwork İçin İlham Kaynakları 2


    SONBAHARDA AŞK ,pardon  PATCHWORK  BAŞKADIR !

                                                                       




     Hemen evimin yanındaki parkta ; renkler değişiyor , biçimler değişiyor .
 Işık , bu değişime katkısını esirgemiyor ... 
Doğa yine yapacağını yapıyor : güzelleşmeye devam ediyor ! 
   Bana da bu güzelliğe hayran olmak kalıyor ...




Sakin bir öğleden sonrası yine pek beğendiğim kırmızı yapraklı ağacın
 yeşil yapraklara verdiği gücü ; 
ışık ve gölgelerle oluşan zenginliği herkese göstermek istiyorum !


Yolumun üstünde güvercinler ...Birileri yiyecek bırakmış olmalı ; 
bu yüzden hepsi meşgul !

                 

                              Şimdi parka daha yakından bakıp , alanı daraltalım:
Bir kavak ağacının gövdesinde bir patchworkseverin görmek istediği , 
görünce heyecan duyacağı ne dokular ve renk uyumları var ! 
                                  


                         

Şimdi bakma değil , görme zamanı !






Patchwork çalışmalarının ilk yılında yaptığım bir çift  yastık ...
yeri gelmişken size de göstereyim istedim.
Sonbaharın yeşil ve kahve tonları grafik gibi düzenlenmiş , bir göz yanılsamasına neden oluyor !  
Yastık denemeleri yaparken yarım bırakılmış olarak buldum ve tamamladım.
Bitince sevdim , başköşeye oturttum !


Bakalım yarım bırakılmış ve çekmecelerin dibinde kalmış patchworklerin arasından başka yastıklar da çıkacak mı ? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder