29 Aralık 2012 Cumartesi

Patchwork Yılbaşı Örtüleri




Yeni Yıl için Patchwork Dokunuşlar  ...




Seviyorum yeşille kırmızıyı yan yana ... 
Farklı bir enerjisi var ; sıcak , yumuşak , neşeli...

İçim ısınıyor ,eski yılbaşı gecelerine gidiyorum ... 

Genellikle evde, tüm aile bir arada ...
Özel yemekler -her zaman gereğinden fazla yapılır nedense- , özenli sofralar ; ufak tefek süslemeler, mumlar,yanıp sönen ışıklar;kanaldan kanala dolaşan televizyon...


Sonra  yılbaşı armağanları seremonisine gelir sıra ki - çocukların en sevdiği bölümdür.Çocukların tepkisi,sevinç çığlıklarına dönüşsün diye heyecanlı bir bekleyiş vardır büyüklerde... Evet , tam isabet ! İşte o zaman yılbaşı gecesi amacına ulaşmış olur...

Çocuklar büyüyünce durum biraz değişiyor,daha farklı açılımlarla evdeki eğlence sadeleşiyor,dışarıda kutlamalar artıyor... 
Asla şikayetçi değilim sadece anımsamak istedim eski günleri...

 MUTLU , HUZURLU YENİ YIL DİLEKLERİMLE...





     Altıgen Patchwork Örtü
Önce altıgen kalıplarla yıldızlar oluşturdum . Daha sonra yine altıgenler kullanarak büyük bir altıgen oluşturdum .İşte size sevimli bir yılbaşı örtüsü....



Altıgen patchwork örtüden bir detay




Bu örtü de yılbaşı gecesi için...
 Ben bu örtüye " dondurma külahlarım" diyorum. Uzaktan bakınca yaz günlerinin bir keyfini anımsatıyor bana...




Dondurma külahlarına yakından bir bakış...


2013 ' te buluşmak üzere...

2 yorum:

  1. Sevgili Pinar,yilbasinda ortusundeki yorganlama soleni harika gorunuyor.Ama yukarida kutunun icindeki ortuleri merak ettim.Icinde R ve kismen S ye benzettigim harfler olan ortuleri.:))) Ellerine saglik,cok guzel olmus hepsi.Yeni yilda her sey senin icin mutluluk verici olsun dostum.Sevgilerle...Gulsum

    YanıtlaSil
  2. Pınar cım, 2012 nin son gunlerinde seninle buluşmak ,o güzel patchworklerin renkli atmosferinde seninle tadını ,lezzetini kaybetmeyen sohbetimizi yapabilmek harikaydı...tanıdığım en mükemmel dinleyicisin....yenilendim....dostluğun için sağol,iyiki varsın....
    sibel

    YanıtlaSil