4 Aralık 2012 Salı

modern patchwork


      BİR SÜRPRİZ...
                 

                KIRMIZI ve SİYAH PATCHWORK ÖRTÜ




Aslında sürprizi kendime yaptım sanırım .


"Balıklı Amerikan Servislerinin kalan kumaşlarından ne üretebilirim ? " 
diye düşünürken, 
ortaya böyle modern tasarımlı mini bir patchwork çıkıverdi !




 Şeritlerin hazırlanmasında, internette rastladığım bir bordür çalışmasından esinlendim.Bu kesim tarzına, kırmızı ve siyah çok yakıştı diye düşünüyorum. 
Kırmızı ile siyahın uzlaşmaz gibi görünen karşıtlığını, çizgili gri bir kumaşla dengeledim .


Yaşam da böyle değil mi ? 
Karşıtlıklar ya da uzlaşmazlıklar bir şekilde dengeleniyor ... Biz istersek tabii...



Piyano tuşlarına benzeyen bu şeritler, tekrara düşüp sıkıcı olmasınlar diye
  beyaz ve yeşilden oluşan  bir şeritle , kurduğum dengeyi sarstım birazcık ...
Böylece kendimi de şaşırtmak istedim !


Bu kadarla da kalmayıp minicik bir çiçek kondurdum örtümün bir köşesine ... 
Çok çok yakıştı bence ! Örtünün havasını değiştirdi , sıcacık oldu.




40x24 cm boyutlarındaki bu modern patchwork örtü, evin her köşesini süsler .
 Sizce de öyle değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder