25 Mayıs 2013 Cumartesi

nazar boncuklu düzenleyici



AMAN NAZAR DEĞMESİN !






Hiç birimizin yabancısı değil nazar boncuğu ...Hepimizin yaşantısında bir şekilde yeri var. 
Kimi zaman  bir sünnet çocuğunun yastığında , ya da yeni doğan bir bebeğin yatağında , 
damadın ceket iç cebinde -kimselerin görmesi gerekmiyor! - 
çoğu evin giriş kapısının üstünde , kocaman ...... 
Ama sanırım bir düzenleyicide nazar boncuğu , pek sık rastlanılan bir durum değil ... 


"Nazar boncuklu olsun!  " diye siparişi veren  Oğuzhan ... Tema belirlenince bana da bu fikri gerçekleştirmek kaldı... Başkasının zihninden çıkan bir fikrin, tasarıma dönüşme aşaması çok heyecanlı ve keyifli oluyor .
Bu yüzden yine  çok eğlendim , çok severek yaptım ! 

Umarım beğenilir !



Bizim kültürümüzün bir parçası olan nazar boncuğu ,  malzeme olarak da ayrı bir özeni gerektiriyor kanımca . Bu düşünceyle ham bez kullandım .

Düzenleyicide bir büyük cep ve altta iki minik cep var.
                                              



Cep dikişlerinin üstünü , nazar boncuğu aplikesinde kullandığım battaniye dikişi  ile süsledim . Aynı zamanda  cep dikişini güçlendirmiş oldum...
Düzeneyiciden detaylar...




 Asma aparatını yetiştiremedim 
ama Almanya 'ya gitmeden o da hazır olacak..

Güle güle kullan Oğuzhan !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder