9 Eylül 2013 Pazartesi

Patchwork İçin İlham Kaynakları 3


Datça - Yakaköy 'den
 güzel , etkileyici ve şaşırtıcı... 
UKKSA Heykel ve Seramik Sergisi İzlenimleri



Antik çağın mitolojik kahramanlarına göndermeler ....


Penguenlerle oluşturulan yerleştirme çok hoşuma gitti !


Bu sevimli penguen ailesi ,çoluk çocuk toplaşmış nereye bakıyor acaba ?



Müzisyenlerin kulisi... İmza mı alacaklar sizce ?
 Sanata ve sanatçıya saygı derim buna ben !







Bu seramik mavili kadın heykel , bence muhteşemdi ...
ama fotoğraflar güzelliğini gölgeledi biraz...


İşlevsel bir toprak heykel diyorum buna ben ; beni çocukluk günlerime götürdü nedense ...
Su ve toprakla yani çamurla oynadığım günlere !



Akademinin bir köşesinden kır yaşamı görüntüsü ki bana çok çekici geldi...

Bir sonraki sayfada baş yapıtlar olacak ! 
Tıklayın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder