27 Eylül 2013 Cuma


ÇANAKKALE 2. KIRKYAMA BULUŞMASI



İlk kez gittiğim Çanakkale'de , yine ilk kez bir sergiye katılımcı oldum.
Bu nedenle farklı  bir heyecan ; farklı bir coşkuyla yaşadım sergi günlerini ... 

Patchworklerimden kendimce bir seçki yapıp , 
diğer katılımcıların ve Çanakkalelilerin beğenisine sundum...
Aldığım geri bildirimlerden mutlu oldum.





Sergi salonu hazırlık aşamasında...



 Değişik illerden gelen patchworkseverlerle tanışmak ; 
yanısıra bu işin hocalarından değerlendirmeler alma fırsatı bulmuş olmak ,
serginin benim için en önemli noktasıydı diyebilirim. 
 Onlarla sohbetlerimizde , satır aralarında yakaladığım  püf noktaları , beni bir keşif yapmışcasına keyiflendirdi ! 

Kısaca iyi ki gittim ve o güzel insanlarla tanıştım ...





Sergilerden patchwork esintileri...













Tüm katılımcıların ellerine sağlık ! 
Yoğun bir emek , sabır ürünüydü tüm çalışmalar...











Workshoplardan görüntüler

Meltem hanım, minik bir cüzdan yapımını gerçekleştirdi . Çok eğlenceliydi...





Nilgün Hanım , patchwork çalışmanın  püf noktalarını paylaştı bizimle...
Herkes bu keyifli uğraşın içinde olabilir isterse dedi sanki hocalığıyla ... 




Çanakkale ...Güzel şehir  !





Pınarın Patchwork Bahçesi'nden , 
bu buluşmayı gerçekleştiren Çanakkale Boreas patchwork gurubu üyelerine ve emeği geçen herkese selamlar , sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder