24 Haziran 2014 Salı

Patchwork Yastık Denemeleri 



Minnie Mause , aşkla bakıyor ! 

Acaba Kime ?






















Bir Geri Dönüşüm Öyküsü Daha ...





Her bir ihtiyacımızı sadece gerektiği kadar tüketebilsek keşke...
İhtiyaçtan fazlasını tüketmesek... 
Bizim de bir parçası olduğumuz bu güzelim mavi dünyamız ,
bizden sonrakilere de yetebilse...

Bu konu böylece uzar gider ama demek istediğim ; tüketimden üretime atlayabilmek ! 

Bu yüzden diyorum ki Geri Dönüşüm ,aslında Üretim demek ...

Ben de kendi çapımda , artık giyilmeyen bir gömlekten bir yastık ürettim ! Gökalp' in cimbomlu yastığından sonra Dilek'in Minnie Mause  yastığı ...
 


Gelelim nasıl yapıldığına .... Çok kolay !



Dilek'in artık giymediği ama çok sevdiği ve de bence onun çocuk sevinçlerinin bir yansıması olan gömlek , yastık olmadan önce böyle idi.




Sonra gömleğin ön taraflarını,bir yastık yüzü olacak büyüklükte kestim .






Veee ...Birleştirdim !  İşte bu kadar ...


Gerisi, çiçekler içinde , cazip bakışlarıyla Mickey'i etkilemeye çalışan Minnie'yi , güzel bir çerçeve ile yastık formatında yeniden hayata döndürmekti ve de oldu.



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder