18 Ekim 2015 Pazar



Patchwork için Bir Yaz Projesi ...

VİVE LE TOUR ....



İlhamın nereden geleceği belli olmuyor ! 

İlhamın kaynağı : " Fransa Bisiklet Turu " ....

İlhamın öznesi : oğlum Sinan !



Bisiklet sporunu seviyor , izliyor ve de bu konuda bilgili... Ben de "ne yapayım? " diye düşünüyorum ...
Fikir cazip geldi !  Patchwork ve Fransa Bisiklet Turu ???

İşte  bu güzel proje böyle başladı ...



" Önce bir bisiklet yarışçısı yapayım " dedim ... Bir fotoğraftan yararlandım ; çünkü ilk defa bir insan figürü benim ellerimde ve patchwork teknikleriyle hayat bulacak ! Fotoğraftaki gibi asfalt bir yol ve yol kenarında çalılıklar , otlar , ağaçlar...




Arka plan için " confetti tekniği " kullandım ...




sonuçta bisiklet yarışçısı ve arka plan ortaya çıktı !



İşte Sinan'ın yastığı !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder