18 Ekim 2015 Pazar




PATCHWORK İÇİN İLHAM KAYNAKLARI ...

Bisiklet yarışları ...   



Bisiklet yarışları projesinin 2. basamağı , 

"Fransa Bisiklet Turu" nun kuş bakışı bir görünümü oldu... 

Televizyondan hararetle izlediğimiz görüntülerden yola çıkarak yeni bir patchwork tablo oluşturdum ... 








Bisiklet takımları yarış güzergahında helikopterden de izleniyor ve çekimler yapılıyor. yeşil , sarı tarlalar , kıvrımlı yollar , yeşil ormanlar ve kırmızı damlarıyla küçük kasabalar... Ve göz alabildiğine ayçiçek tarlaları ....


Bu kadar görsel malzeme olunca da bana düşen ; patchwork becerilerimi konuşturmak oldu !

 










Fransa Bisiklet  Turu'nun finali için...




seriyi tamamlayan son bir patchwork yaptım ...



Yarış Paris'te bitiyor . Onca yol aşılmış , ayçiçeği tarlalarından geçilmiş...Sonuçta bu zorlu yarışın galipleri var ... Ben de kendi yorumumu böyle oluşturdum ...





detay görüntüler

 

 




Bir sonraki projem   : " ağaçlar " Bekleyin !


1 yorum:

  1. Şimdiki kırkyama desenleri de farklı oluyor tabii. Günebakanları sevdim.

    YanıtlaSil