27 Ocak 2016 Çarşamba



BENİM PATCHWORK AĞAÇLARIM...






Patchwork ağaçlarımı , 2015 yazında yaptım... 

Sıcak yaz günlerinin bir ürünü... 

 tatildeydim ...

 Kendimi tatilin sakin havasına kaptırarak doğaçlama çalıştım...  




Sadece basit bir çizim gerekiyordu ... 

Sonra da eldeki kumaşlardan en uygun renk düzenlemesini yapmak ... 

En hoşuma giden kısmı da bu patchwork çalışmalarının  ; hayalimdaki ağaç topluluğunu renkleri ve bir araya gelişleriyle görünür kılmak ...

Sonunda tatil bitti , eve döndüm ...

Patchwork ağaçlarım bir yastıkta hayat buldu !


KÜÇÜK BİR SERİ OLDU HATTA...



Yastıklarımda , grafiksel görünüme  uygun bulduğum,gri ve siyah beyaz çizgili kumaşlarla modern bir hava yakaladım diye düşünüyorum ! 



Bu modern tasarım , yastıklarımı daha genç ve neşeli yaptı sanki... 

Tam da istediğim gibi...




Daha genç ve neşeli ....
Çünkü yastık , evde ya da dışarıda bizi yansıtır ... 

Yastık , son bir dokunuştur yaşama alanlarımıza...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder