18 Ocak 2015 Pazar

                                                                                                                     

Confettiler yağdı Patchwork Bahçeme....


Patchwork Confetti Tekniğiyle Yeni Arayışlar...

Uzun zamandır denemeyi  isteyip de bir türlü deneyemediğim confetti tekniğiyle nihayet buluştum !Deneyememiştim ; çünkü bu teknik için özel bir tekstil yapıştırıcısı ile teflon bir örtü gerekiyordu . 

Sevgili Gülsüm , bu sorunu çözünce  confettiler yağdı bahçeme...


   Bu teknikle bir çeşit kolaj yapıyorsunuz ; bu yüzden bütün duygularınız , hayal gücünüz ve yaratıcılığınızla ,  kendinize " hodri meydan ! " diyorsunuz...  

Her şey zihinde başlayıp kumaş kırpıklarıyla devam edip yine zihinde bitiyor... 

Siz " bitti "diyene kadar oynayabilirsiniz kumaşlarla ve tabii renklerle ...


Bu teknik için , 

Önce sonbahar renklerini , minik confettiler haline getirmek gerekiyor ...







Sonra zemin olarak kullandığınız kumaşın üzerine kocaman bir meyve bahçesi oluşturuyorsunuz  kendinizce  ya da gönlünüzden ne geçerse... 

 Mevsim sonbahar... Ve ağaçlar cinslerine göre değişik renklerde yapraklarıyla kendilerini gösteriyor !



Düşlediğiniz manzara oluşunca tekstil yapıştırıcısı yeniden devreye giriyor ; mevcut kumaş kırpıklarının üzerine toz yapıştırıcıyı serpiyorsunuz  ve de  manzarayı sabitlemek için tül kullanıyorsunuz. 

Sonra kızgın ütü ,  bütün katmanları yapıştırıveriyor ...


Bu çalışmanın devamında , tül üzerinden ince ve yoğun bir dikiş gerekiyor . 

Bunu henüz tamamlayamadım...  Yine de bu haliyle bir görün istedim...
Devamı var...

























































4 yorum:

  1. pinyar! Lovely work! Looks like a fun way to create!! Leeanna at not afraid of color

    YanıtlaSil
  2. Sonucu merakla bekliyorum. değişik bir çalışma. sizi takibe aldım . beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim...sevgiler... http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibinizde olmaktan mutlu oldum. Sonucu ben de merak ediyorum Çünkü bu teknikte siyah ya da beyaz tül kullanılıyor ; ama o anda evde pembe tül vardı , ben de onu kullandım . Nasıl bir efekt oluşacak ? Birlikte göreceğiz. Bu arada aynı teknikle farklı çalışmalar yaptım . Yakında onları da sunacağım . Sevgiler...

      Sil